Czas najwyższy przedstawić

Impreza Mutt „Wiosna” XVII edycja – 2016 – zbliża się dużymi krokami, trwają ostatnie gorączkowe ustalenia, zmiany, etc. Muttanci spędzają każdą wolną chwilę na dopieszczaniu tras, lecz nie o nich tym razem.

Jak to bywa każda dobra impreza nie może obejść się Partnerów, którzy pomagają w jej organizacji oraz przygotowaniach. W tegorocznej edycji pomocną „dłoń” podały nam firmy:

ww

Partner naszych działań – firma FUCHS OIL     http://www.fuchs-oil.pl/

Co piszą o sobie – ….
FUCHS OIL CORPORATION działa w Polsce ponad 20 lat. Początki działalności sięgają roku 1990. Protoplastą obecnej firmy była DELTA SILESIA. Niezwykle intensywny rozwój tego przedsiębiorstwa w ciągu czterech lat zaowocował przekształceniem w FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o. i pod taką nazwą funkcjonujemy do dziś. Zatrudniamy około 140 osób w tym 30 specjalistów ds. wdrożeń działających na terenie każdego dużego miasta w kraju.
W 1996 roku w Gliwicach uruchomiliśmy nowoczesny zakład produkcyjny wraz z zapleczem laboratoryjno – badawczym i bazą magazynową.Nasza oferta obejmuje szeroką paletę około 1000 specjalistycznych środków smarnych, spełniających – czasem niezwykle wyrafinowane – wymagania naszych klientów. Produkty te stosowane są nawet w najbardziej precyzyjnych maszynach o różnorodnej technologii zarówno w motoryzacji, przemyśle jak i rolnictwie.Wytwarzane przez nas nowoczesne środki smarne, spełniające wysokie wymagania techniczne w różnych obszarach zainteresowań, zostały opracowane przy współpracy z użytkownikami. To właśnie wymagania stawiane przez Klientów wytyczają nasz program produkcji.

Wieloletni Partner naszych działań – firma TOYOTA JA-NOW-AN ZABRZE     http://www.toyota.zabrze.pl/

Co piszą o sobie – ….
Jesteśmy autoryzowanym dealerem samochodów marki Toyota. Swoją działalność prowadzimy na terenie województwa śląskiego. Naszym bezpośrednim rynkiem działania są miasta: Gliwice, Zabrze, Ruda Śląska i powiat gliwicki. W swojej ofercie posiadamy pełną gamę modeli Toyoty, co pozwala nam dopasować odpowiedni samochód do Państwa potrzeb.
Ponadto nasza Firma może poszczycić się doskonałym serwisem mechanicznym. Wysoko wykwalifikowana kadra, nowoczesne maszyny i urządzenia, łącznie osiem stanowisk obsługi oraz nowoczesna ścieżka diagnostyczna – to wszystko gwarantuje bardzo wysoką jakość wykonywanych przez nas usług serwisowych.
Nasza stacja posiadając podpisane z firmami ubezpieczeniowymi umowy do wykonywania napraw bezgotówkowych, świadczy również usługi w zakresie napraw powypadkowych samochodów osobowych i dostawczych wszelkiego typu.
W zakresie finansowania sprzedaży samochodów nowych i używanych Firma obsługuje swych Klientów kompleksowo (wszystkie formalności zrealizujecie Państwo u nas na miejscu) zapewniając tym samym możliwość dokonywania zakupów w systemie ratalnym za pośrednictwem banku kooperującego – Toyota Bank Polska S.A, jak również poprzez leasing – Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom staramy się systematycznie poszerzać gamę oferowanych przez nas usług
Nasi wykwalifikowani i certyfikowani pracownicy pomogą Państwu w wyborze najlepszej oferty w zakresie ubezpieczenia samochodów nowych i używanych.
Możemy również poszczycić się audytem certyfikującym w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 i Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz posiadamy Certyfikat Centralnej Jednostki Certyfikującej SGS w Genewie. W czerwcu 2010 roku przeszliśmy także pozytywnie certyfikację TSM (Toyota Customer Service Management) na poziomie L1.

Wieloletni Partner naszych działań – Galeria Handlowa ARENA     http://www.arena-gliwice.pl

Co piszą o sobie – ….
Historia Centrum – Nazwa Arena Galeria Handlowa nawiązuje do architektury. W starożytności arena była owalną lub okrągłą częścią amfiteatru lub cyrku rzymskiego. Obecnie nazwa jest synonimem głównej przestrzeni widowiska, miejsca przedstawień i prezentacji. W przenośni oznacza centralne miejsce wydarzeń.
Sklepy – Łączna powierzchnia handlowa obiektu (GLA) wynosi 36 000 m2, a całkowita (GBA) – 42 000 m2. Obiekt posiada strukturę tradycyjnego centrum handlowego z silnymi sklepami-kotwicami (Carrefour i Leroy Merlin) oraz galerią handlową licząca 75 sklepów, w tym 7 tzw. średnich powierzchni specjalistycznych ( m.in. sklep ze sprzętem RTV/AGD i sklep z artykułami dla dzieci) oraz 3 restauracje i kawiarnie.
Dodaj do zakładek Link.

Komentarze są wyłączone.